sobota, 8 grudnia 2012

Nie rozumiem .

Nie rozumiem tego ...
Żyjemy w XXI wieku ...
W wieku, w którym każdy ma prawo głosu ...
Każdy powinien być tu szanowany ...
Szkoda, że tak nie jest ...
Jestem Belieberką od 3 lat ...
Kocham Justina Biebera ...
Nie, nie loffciam go, jak dziewczyny przez większość nazywane " Plastikami " ...
Ja go kocham, bo zawdzięczam mu całe cztery * niecałe * dobrze wykorzystane lata życia ...
Nauczył mnie, że nie ważne z jak biednej rodziny pochodzisz ... zawsze możesz zostać kimś, to zależy od Ciebie ...
Nauczył mnie, że jeśli za pierwszym razem się coś Ci się nie uda, to nie znaczy, że nie uda się też za drugim ...
Czasem w niego wątpiłam, choć tak naprawdę nie powinnam ...
Czasem byłam w stosunku do niego nie fair ...
Teraz tego żałuję ...
Kocham Cię Justin ...
Od pierwszej piosenki ...
Od blasku w czekoladowych oczach ...
Wiem, że i tak mnie wyśmiejecie ...
Trudno ...
Mnie to już kompletnie nie obchodzi ...


1 komentarz: