sobota, 8 grudnia 2012

Cześć

Nie będę, aż tyle o sobie opowiadać.
Poznacie mnie w późniejszych postach.
Usunęłam poprzedniego bloga, bo nie miałam na niego pomysłu.
Byłam sfrustrowana tym, że codziennie musiałam się głowić nad wymyślaniem nowych histori, które musiałam wplatać w rozdziały.
Na początku było fajnie, ale z biegiem czasu stawało się to coraz bardziej skomplikowane.
Ze łzami w oczach napisałam post o zawieszeniu bloga.
Ze łzami w oczach czytałam komentarze trzech najwierniejszych czytelniczek.
Ze łzami w oczach piszę również ten post.
Zamknęłam za sobą pewien etap.
Etap zawziętej pisarki.
Etap dziewczyny, która spędza cały weekend nad głowieniem się co może przytrafić się szóstce nastolatków w szkole magii.

Nie chcę się rozklejać.
Przejdę do tego czym się interesuję i o czym będzie ten blog.
Będzie o wszystkim.
O tym co tkwi w mojej głowie i próbuje wydostać się na zewnątrz.
O tym co denerwuje mnie w ludziach.
Lubię Justina Biebera i na wstępię, który tak naprawdę jest końcem informuję, że będzie tu o nim dużo.
Więc jeśli chcecie mnie, lub czym gorzej jego obrażać, to proszę ... Ctrl + W
Będzie tu też dużo o Harrym Potterze.
Kocham tą książkę.
Nie ... nie jestem pseudofanką lofciającą filmy ._.
Jestem dziewczyną, która wierzy, że magia istnieje, która wierzy, że na Ziemi są jeszcze dobrzy ludzie ♥

1 komentarz:

  1. Są ;c Np ja i Rzepka xd
    Też płaczę, ale nie chce się narzucać Darciu ty moja ... :c

    OdpowiedzUsuń